magdich.blogg.se

2013-07-05
21:32:00

Skogs/kvälls-promenad vid Söderhavet!
Efter att jag kommit hem från jobbet igår, så började jag med kvällsmaten. Kebabtallrik! =D Så jäkla gott. Man gör ju alltid förstora kebabtallrikar, eftersom det är så himla gott. Men efteråt låg vi, jag och min sambo som två paddor i soffan. Proppmätta! Då fick vi den lysande idén. Vi skulle ta en kvällspromenad. Vart? Vi åker till Söderhavet och går runt där. För där kan vi släppa Boris (våran lilla valp) lös.
 
 
Så vi knöt på oss våra skor, tog våran hund och kameran och åkte iväg.
 
 
På kvällen kan man få riktigt fina bilder i skogen vid sjön. Här är bara några få av alla vi tog.
 
 
Något nöjd hund, lös i det fria!
 
 
Den läskiga träbron. Den gillar jag inte!
 
 
Med nya kameran kan man få fina bilder på vackra blommor och andra växter. Så himla härliga färger och former.
 
 
Djur! De är något som är riktigt kul men ack så svårt att fota.
 
 
Lite vattenbilder. Så härligt när vattnet ligger stilla och blankt. De är så fint när de speglar sig!
 
 
Två av mina favorit killar! Karln i mitt liv och våran go-boll! <3
 
 
Jag har alltid kallat Boris för bävern, eftersom han ska tugga på allt han ser. Men efter denna runda så sa både jag och Jocke att vi få sluta att gå runt Söderhavet. För snart har Boris tuggat igenom trädet.
 
 
Han är på god väg!
 
 
Inte så mycket kvar. Snart faller det! ;)
 
 
Get a room!
 
 
Ser ni krokodilerna? Jag var rädd när jag satt så nära vattenkanten. =/
 
 
Min sambo som älskar allt med djur och vad de heter, hittade en liten liten kompis. Men den hoppa iväg ganska snart så jag hann inte ta någon bra bild. =(
 
 
Hem ligger åt det här hållet. Efter denna kvällspromenad på ungefär två timmar så var vi alla tre väldigt trötta. Det vart raka vägen till sängen när vi kom hem.
 
 

Kommentar:
#1: Ass

Hurra! En rolig blogg till! :D

Svar: Rolig och rolig. Det vet vi inte än. ;)
Magda!

2013-07-09 @ 13:49:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: