magdich.blogg.se

2013-11-21
01:48:19

Spelhelg i Breven!
Jaha! Då var det dags igen då. Spelhelg, men denna gång i Brevens.
Fredagen började med fotboll, sen var det Nintendo 8-bitars och alndra spela som gällde.
 
 
Boris fick vara med. Men han tyckte att det var så sjuk trååååkigt!!..
 
 
Couronne kom också fram.
 
 
 
Nu tyckte Boris att det var kul igen! Han fick vara lös och springa hur mycket han ville i skogen.
 
 
 
 
 
Hans matte är inte lika snabb men hon har jäkligt mycket spring i benen..
 
 
När vi kom in igen, så började jag och Astrid att spela Kalaha. Vi hade olika regler. Så vi testade alla spelsätt.
 
 
Några andra spelade blokus..
 
 
Och Jocke och Jesper spelade tv-spel.
 
 
 
Eftersom vi spelade efter Astrids regler så vann ju hon såklart. Bara för att hon fuskade från början till slutet.
 
 
Denna gubben har den absolut skönaste stilen när han spelar tv-spel!
 
 
Jaha, då var vi inne igen. Trååååkigt!
 
 
Kortspel. Inte så jättekul direkt, men det gick hem hos dessa tre iallafall.
 
 
Efter att jag har fått tjatat på Astrid, en längre tid så var hon äntligen klar med spelet sänka skepp i shotvariant. Massa kul!
 
 
Jag vann första och gick till semifinal. Men åkte ut där.
 
 
 
 
Tv-spelshörnan!
 
 
 
Jag sa åt Elvis att han måste gapa. Och det kunde han!
 
 
Gissa hur äckligt det är med ljummet vatten?! =/
 
 
I finalen möttes Elis och Astrid. Kungen of pop vann..
 
 
Sen vart det Kirbingo!
 
 
 
 
Ja, jag fick köra med röda plastploppar. Bara för att jag äter värktabletter och får inte blanda det med alkohol.
 
 
Men även utan alkohol kan jag spåra ut. Sorry, det är bara sån som jag är. Men det bjuder jag på!
 
 
Astrid, din härmapa!
 
 
Glad Jocke! Han vann ju. Fasen, vad du är bäst på bingo!
 
 
Jag kom tvåa! =)
 
 
Kan man bli gladare?
 
 
 
Som sagt, jag kan detta med att spåra ur..
 
 
 
 
Johan ville också spåra..
 
 
 
Oj! Det är bäst att du går ut Jocke.. ;)
 
 
Johan vart fasen fulast. Han fick vinna våran lilla tävling.
 
 
 
 
Åhh, tipp! Åhh, tipp! Åhh, tipp, tipp! Hurra!..
 
 
Jesper bet av sin shot.
 
 
Alkoholmissbruk!
 
 
Boris gjorde sitt jobb på söndagmorgonen. Han väckte husse! Duktigt vovve..
 
 
Sen vart det dickgolf och hemfärd. Hemma vart det pizza, soffhäng och värktabletter.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: