magdich.blogg.se

2015-06-29
14:44:08

Girl Power!
Oj, det var ju evigheter sen jag bloggade sist. Det kan nog bero på att jag är så fruktansvärt dålig på att ta upp kameran/mobilen ur väskan och ta kort. Jag måste bli bättre på det. Det är ju trotsallt roligt att blogga. =)
 
Jag hittade lite gamla bilder i telefonen från en tjejfest för någon månade sen. Roligaste kvällen på mycket länge!..
 
Ni som känner mig vet ju hur jag är. Jag kan helt plötsligt få för mig något och då vill jag göra det. Spelar ingen roll hur konstigt det än är. ;) Denna kväll var då inte något undantag tydligen. Jag fick för mig att jag ville göra en pyramid, vilket resten av tjejerna tyckte var en strålande idé. =D Ska tillägga att vi är ute på en balkong ett par våningar upp. ;)
 
Tur att vi redan var ute innan det spårade ur. ;)
 
 
 
 
 
 
 
Det tar sig. Eller vad tycker ni?!
 
 
Voíla!..
 
Fan vad vi var bra. Tycker jag iallafall. Och snyggt vart det också. ;)
Framförallt så hade vi jäkligt kul! =D
 
 
Okej!..
 
 
Sitter på bussen på väg in till stan, för utgång och mera party!..
 
 
 
Såklart! Ingen riktig krogenrunda utan ett par bilder inifrån tjejtoan. ;)
 
 
Fan, snygga som få!
 
 
 
 
 
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: