magdich.blogg.se

2013-10-30
22:54:00

Skövde!
Oj, detta var länge sen. Jag har varken haft tid eller lust att blogga. Men nu går jag hemma och är sjukskriven. Så nu kan jag inte säga att jag inte har tid längre.
 
Ska se om jag kommer ihåg vad som hänt...
 
Jocke och jag åkte till Skövde, eller ja.. Hmm.. Förbi Skövde. ;) Där Jockes bror bor. Denna helg var det matfastival i Skövde. De lät ju latjo, så varför inte åka dit?
 
Tyvärr så hittade jag inte bilderna från kvällens början. (Kan ligga i den andra datorn) Men hitta dom här iallafall.
 
Efter en heldag på matfestivalen inne i Skövde, åkte vi tillbaka till Jesper. Där vart det kräftskiva och efter (som alltid) kökshäng så vart det utgång. Då vi gjorde staden oooosäker.. ;) När vi kom hem på natten vid ungefär fyratiden, så ställde sig Robin vid spisen. Han hade bestämt sig, han skulle göra kräftsoppa.
 
 
Medan Robin lagade mat så tyckte Jocke att han skulle göra Boris sällskap. På golvet och vara så mycket ivägen som bara en hund kan vara. Vilket de båda lyckades med.
 
 
Jesper vart lite arg. För han fick varken laga mat eller sitta på golvet och vara ivägen. Han fick lotten att duka bordet.
 
 
Trött?! Va? Nej, inte Jocke va?.. =O
 
 
Valpen, lika trött som husse..
 
 
Ser bra ut Robin. Du kanske skulle börja jobba i kök itsället för på dagis. Men ni som känner till lite barnprogram, finns ett som heter hitta Musse. Någon som kan hitta Musse Pigg?
 
 
Brödramys på hög nivå!
 
 
Såklart ville världens tröttaste valp vara med uppe i sängen också.
 
 
Dagen efter.
 
Det vart en promenad till parken, där pojkarna kastade lite plast. Jag var ju bara tvungen att ta kort på varje steg dom tog. Ser lite kul ut om man tittar fort. Ser ut som om dom rör sig. ;)
 
Först ut var Jesper. Ha tungan i rätt mun..
 
 
Jocke stod näst på tur.. Medan Robin stod och vänta nervöst.
 
 
Då vart det Robins tur..
 
 
Måste faktiskt säga att det var ett riktigt snyggt avslut Robin. =)
 
När pojkarna hade kastat klar, så gick vi tillbaka hem till Jesper. Jocke och jag börja packa och sen begav vi oss hem.
 
Borta bra! Men hemma BÄST!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: