magdich.blogg.se

2015-01-30
20:31:00

Bowling!! =D
 Hahaha.. Jag loggade in på bloggen nu och så att det redan var massa bilder uppladdade, men de var inte publicerade.
 
Så kan det tydligen gå..
 
Det är ju så otroligt snygga clownskor man ska ha när man bowlar. Jag som inte ens tycker om clowner! =/
 
 
Det ser inte ut att gå så bra för mig. Men desto bättre för Jocke och Johan. Johan som gick och vann allt. Tur som token!
 
 
Snyggaste karln som finns! <3
 
 
Jocke, man ska gapa när man är på bild med Magda. Har du inte lärt dig något på alla dessa år? ;)
 
 
BRAVO!..
 
 
Snygga som få!
 
 
Varför så arga?
 
 
Ett försök på en bild på oss alla tre. Det gick som ni ser på bilden. ;)
 
 
Det tar sig!..
 
 
Bara min!.. <3
 
 
Johan bjöd mig på en lite drink. Fasen så god den var. Nomnomnom.. Tur vi hade chaufför hem, av bästa lillebror Patrik! =D
 
Fast man ska inte lyssna på vad Putte hittar på för historier dagen efter. Oj, så han hitta på saker. ;)
 
 
När vi kom hem till oss på natten så upptäckte Johan att hans kort hade gått av. Snäll som jag är så lagade jag det åt honom. =D Visst vart det både snyggt och bra?
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: