magdich.blogg.se

2013-08-15
22:43:00

Segerfesten!!
När vi hade kommit tillbaka till tälten efter kubbturneringen så startade vi grillen. Lite mat i magen måste man ju ha om man ska orka fira kubbsegern hela natten. Berra och Carina kom på varsin cykel ända från Pålsboda bara för att vara med och fira Ninjas hjältars seger.
 
Sen vart det Kir-Bingo för hela slanten. Äckligt men skoj.
 
 
 
 
 
 
 
Lovva vart mästaren på Kir-Bingot. Hon är en jäkel på att dricka Kir den där Lovva.
 
 
Eftersom jag tycker att Kir smakar massa blä så hade jag cider i hälften av mina glas istället. Jag var inte lång ifrån Lovva. Hade bara två glas kvar.
 
 
BIIIINGO!!
 
 
Mikaela var också med och firade.
 
 
Kirfest, Kirfest hela dan. Kirfest, Kirfest hela dan. Tral la la la laa...
 
 
 
Tobbe gjorde allt för att få en puss. Men efter att ha försökt med alla tjejer som satt runt bordet, kammade han noll. Han hade lite svårt att hitta sin tjej i mörkret.
 
 
Mörkt ute och ljus blixt. De blir snygga bilder då. Visst Jocke?
 
 
Billy hittade en livboj som han satt med hela kvällen. Han var rädd att ramla ner i sjön. Han kom på att om man inte har någon partner men ändå vill hångla, då kan man göra det i den vita som snöret är i på livbojen.
 
 
Jesper ville pröva.
 
 
 
 
Men som man tydligt kan se på bilden, så ville Billy ha den alldeles för sig själv.
 
 
Tobbe tyckte att det blev lite varm på kvällen så han tog av sig tröjan. Medan vi andra tog en filt och snurra in oss i så tog han av sig. Jag kan säga att de var så jäkla kallt den kvällen att till och med Jocke satt och frös. Han fryser aldrig.
 
 
Topmodel 2013. Elleeeer?! 
 
 
 
Mikaela tyckte att det såg kallt ut. Så hon hjälpte honom att ta på sig igen.
 
 
Det gick så här bra. Han föll..
 
 
Men till slut så lyckades hon hjälpa honom.
 
 
 
Som sagt, det var väldigt kallt och vi andra tog en extra filt och linda in oss i. Jesper tyckte att det såg mysigt ut så han vart lite kramsjuk.
 
 
Jag vill fortfarande säga att jag var skötsam den kvällen/natten. Men med sådana bilder han jag lite svårt att övertyga folk om att jag var det.
 
 
Precis! Hmm..
 
 
Lovva försökte att peta ut mitt ena öga. Så jag fick inte bara glädjetårar denna kväll, grät även av smärta.
 
 
Hur många gånger har jag inte sagt att Kir är dåligt för kroppen? Att det är ett dåligt påfynd. Det kommer bara upp igen. Att ingen kan lyssna på mig någon gång.
 
 
Det där är väl inte jag? Inte var jag så trött att jag somna på en bänk? Det måste vara min tvillingsyster.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: