magdich.blogg.se

2014-07-11
17:19:46

Vårdag med fiske!
En solig och varm vårdag, då passade jag och Jocke på att åka iväg och fiska och grilla i skogen. Massa mys!!
 
Man ser på denna bild att det är vår. Med tanke på att älsklingen min är blek som bara den. Nästan så att man behöver solglasögen för at se på bilden.
 
Jag är bara tvungen att retas lite. ;) Men jag älskar dig ändå, Jocke! <3
 
 
Boris fick ju såklart också följa med.
 
 
Medan Jocke fiska och Boris bada, så lekte jag med kameran.
 
 
J <3 M
 
 
Min största kärlek! <3
 
 
Det var även fler kärlekspar ute vid sjön.
 
 
Finaste hunden som någonsin har funnits! <3
 
 
Vad tittar du på Boris?
 
 
Tycker jättemycket om denna bild!
 
 
Dags för lunch!
 
 
Jocke är så jäkla kung på att göra upp eld med tändstål.
 
 
Vi avslutade dagen vid sjön med några till kast och sen mat över brasan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: