magdich.blogg.se

2013-08-15
22:58:49

Dagen efter!
Medan de andra lekte så plockade jag ner vårat tält och packade bilen.
 
 
Fotbollskrocket. Deltagarna var inte riktigt eniga och spelets regler. Men efter ungefär tredje gången så hade de kommit överrens om de regler som dom tyckte var bäst.
 
 
 
 
 
 
Har inte så mycket att skriva om denna dag. Bilderna får stå för det. Men efter att dom spelat klart så åkte vi hem till svärmor, jag packade om bilen och tog med mig hunden och åkte hem. Jocke vart kvar, de skulle till glasscaféet och äta glass. Som första pris på kubben var ett pressentkort på glasscaféet. Medan jag var hemma och bakade så åkte Jocke och Jesper till Örebro och kasta lite plast. När de var på väg hem så ringde dom och ville ha mat. Jag gjorde det enkelt. Hämtmat! När Jesper hade åkte hem så somna Jocke i soffan och jag låg och småtittade på tvn.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: